Zašto Web Stranica?
Danas je neophodno biti online, odnosno prisutan na internetu. Internet je danas jedan od najvažnijih alata promocije, a web stranice bi trebale biti ogledalo poduzeća. Web stranica je prvi dojam koji će Vaši budući potencijalni klijenti steći o Vašoj tvrtki, poslovnom projektu, proizvodu ili usluzi.
Kada potrošači žele informacije o tvrtki, osobi, kada su u potrazi za poslom, oni ne kupuju žute oglasnike, ne kopaju po starim novinama, ne kucaju na vrata Vašeg ureda ili trgovine kako bi provjerili tko ste Vi i s čime se bavite. Kupci danas istražuju putem interneta, vjeruju informacijama koje tamo pronalaze. Važno je biti prisutan, no još je važnije predstaviti se u najboljem mogućem svjetlu.
Možemo slobodno reći, da su web stranice ogledalo svake tvrtke, Vaš pouzdani djelatnik koji je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu na raspolaganju potencijalnim kupcima i korisnicima proizvoda i usluga Vaše tvrtke.
Važnost vizualnog identiteta?
Često se susrećemo sa situacijom da poduzetnik koji je otvorio svoju novu tvrtku, želi iz početka kreirati njen vizualni identitet, ali vrlo često se dogodi i da korisnik niti nakon nekoliko godina poslovanja i dalje nije to učinio na profesionalnoj (pristojnijoj) razini. Razlozi za loš vizualni identitet su višestruki, jedan od njih je nedostatak percepcije o važnosti vizualnog identiteta u poslovanju (razmišljanje da ima mali, nebitan učinak i da je samo popratna "oprema" u poslovanju). Često se radi i o tome da vlasnik tvrtke nije spreman uložiti sredstva u kvalitetniju vizualnu prezentaciju, zbog toga što smatra da se to ne isplati ili smatra da bi to iziskivalo velike troškove. Treba znati da je vizualni identitet, jedna od najbitnijih stvari kod marketinga i prezentacije prema potencijalnim kupcima proizvoda i usluga, ali i poslovnim partnerima.